Hallo gast,

Welkom bij het Harley Forum.
Door te registreren bij het Harleyforum - dit is eenmalig en gratis - kunt u gebruik maken van alle aangeboden faciliteiten, waaronder de forums, gallerij, en persoonlijk fotoalbum.
Wij zijn een onofficieel discussieforum en hebben geen banden met Harley Davidson.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Wiley-X zonnebril 
Auteur Bericht
Bericht Re: Wiley-X zonnebril
:roll:

wim67 schreef:
Nou vroeg ik me af of jullie ervaringen hebben met de Wiley x zonnebrillen ... Of misschien is er ook wel een meekleurende versie?

Ook belangrijk, waar hebben jullie ze gekocht? Kosten?

Afgelopen week de bij Smartbuyglasses.nl bestelde :idea: XL-1 Advanced met meekleurende glazen (ja, dus :idea: ) ontvangen (nee, nog geen ervaring dus :idea: ).
Volgens mij kost een Wiley-X met glazen op sterkte er "slechts" ± de helft van de door jou genoemde prijs :idea: .

Zo duidelijk(er)?

za 09 apr 2011, 19:49
Profiel
Ook ik heb zo,n bril met extra glazen , zit niet lekker nooit opgehad heb er ook een koker bij, hij kostte mij € 148, gekocht 2 jaar geleden op de H.D.meeting in Breda.
Als er interesse is hoor ik het wel :ugeek:

Laatst bijgewerkt door RIJK op zo 10 apr 2011, 19:52, in totaal 1 keer bewerkt.

za 09 apr 2011, 20:27
Profiel Persoonlijk album
Grrris schreef:
Ik heb er ook eentje, met schuim aan de binnenkant en met meekleurende glazen. Ideaal voor als het donker wordt. Hoef je maar 1 bril mee te nemen.

Je kunt hem wel van me over nemen (kost nieuw 140 euro, deze kun je overnemen voor 85). Bril is werkelijk zo goed als nieuw en niet veel mee gereden.

Type Blink
Afbeelding

Hey Grrris,

kleuren die glazen een beetje goed mee als de zon schijnt?
Is het dan te vergelijken met een zonnebril?
En hoe is het zicht naar opzij dan, het lijkt me dat je minder ziet omdat
ie wat dikker is door de voering?

greetz Harry

za 09 apr 2011, 23:31
harvries schreef:
Hey Grrris,

En hoe is het zicht naar opzij dan, het lijkt me dat je minder ziet omdat
ie wat dikker is door de voering?

greetz Harry

Hey Harry,

De glazen kleuren goed mee, hij is inderdaad vergelijkbaar met een zonnebril in de zon. En als het donkerder wordt dan is het glas volledig helder, dus ook snachts goed zicht.

Opzij is het zicht ook als met een zonnebril. Met de voering er in is het zicht vanuit je ooghoeken wel iets minder inderdaad. Maar door het glas uiteraard gelijk als zonder voering. De bril komt door de voering niet verder weg te staan van je gezicht. De voering vult gewoon het gat tussen je gezicht en de bril op. De voering is makkelijk verwijderbaar, dus je kunt zowel met als zonder rijden.

Beetje duidelijk zo? Anders hoor ik het wel.

Ciao.

zo 10 apr 2011, 19:32
Profiel WWW
Ik wil de mijne wel wegdoen voor minder dan de helft van wat hij mij heeft gekost. :| :|

zo 10 apr 2011, 19:59
harvries schreef:

Mijn, zeer beperkte, ervaring tot nu toe: de glazen kleuren inderdaad een beetje goed mee ;) . Een goed (beter) alternatief voor een bril zonder gekleurde glazen, maar te gebruiken naast een volwaardige zonnebril.

zo 10 apr 2011, 21:03
Profiel
Heb ook even op www.smartbuyglasses.nl gekeken om een bril te bestellen 8-) Ik wil de Brick met de meekleurende glazen.
Maar ik kom ook op het internet tegen dat er nog al wat discussies zijn over het feit dat zij fake brillen leveren voor dat geld :oops: :evil:

Op zich is het natuurlijk wel opvalled dat ze op deze site voor plm 50% minder worden aangeboden als in de winkel...... Daar kan natuurlijk best wel een luchtje aan zitten.

Kortom, heeft iemand daar al wat besteld en daadwerkelijk ook ontvangen? En wat is de ervaring, fake or real?

di 19 apr 2011, 20:32
Profiel
Mensen pas op, de echte WILEY-X zonnebril koop je niet onder de € 100, er is veel namaak op markt, zijn dan bijna niet van echt te onderscheiden, kijk maar op de amerikaanse side van de bril. :!:

di 19 apr 2011, 20:51
Dat is een algemene opmerking zonder persoonlijke ervaring met de betreffende webshop. Toch?
Waarschuwen :thumbup: , maar de reputatie van een specifiek schaden met een "losse flodder" :roll:
Als je op internet zoekt vind je ook veel berichten dat ze wel originele brillen leveren. Reputatie komt te voet, maar gaat te paard! :idea:

A.M.Lindeman schreef:
Heb ook even op http://www.smartbuyglasses.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; gekeken om een bril te bestellen 8-) Ik wil de Brick met de meekleurende glazen.
Maar ik kom ook op het internet tegen dat er nog al wat discussies zijn over het feit dat zij fake brillen leveren voor dat geld :oops: :evil:

Op zich is het natuurlijk wel opvalled dat ze op deze site voor plm 50% minder worden aangeboden als in de winkel...... Daar kan natuurlijk best wel een luchtje aan zitten.

Kortom, heeft iemand daar al wat besteld en daadwerkelijk ook ontvangen? En wat is de ervaring, fake or real?

Ja, besteld én daadwerkelijk ontvangen (net) binnen de toegezegde levertijd ;)
Zowel de verpakking (doosje) als de bril zelf en bijbehorende etui geven geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat het geen originele Wiley-X is. Wat "kijk maar op hun website" betreft: op de website van de betreffende webshop staat Bij SmartBuyGlasses beschouwen wij vervalsingen als een ernstige zaak. Al onze producten zijn authentiek. Wij kunnen u de designer brillen voor de scherpste prijzen aanbieden, omdat wij onze bedrijfskosten laag mogelijk houden en grote hoeveelheden tegelijk inkopen bij onze leveranciers wereldwijd. Dat bewijst natuurlijk niets, maar in het algemeen zeggen vervalsers niet openlijk expliciet op hun website dat het originele produkten zijn waarbij ze bovendien verwijzen naar http://www.iacc.org

wo 20 apr 2011, 09:11
Profiel
Ik heb recent zo'n bril aangeschaft. Wiley-X logo op bril en verpakking. Hardshell case erbij. Bijbehorend boekje van de firma. Als dit een vervalsing is, dan is het wel heel knap gedaan. :geek:

wo 20 apr 2011, 20:46
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende